Rabu, 26 September 2012

Tip untuk suami kuatkan stamina di ranjang



Tidak susah untuk tingkatkan stamina anda di ranjang. Anda hanya perlu mengubah beberapa perkara sahaja. Berikut adalah tip untuk kuatkan stamina di ranjang.

1. Suami Harus Berhenti rasa bersalah
Jika stamina anda lemah, anda jangan rasa bersalah dan lemah. Sebaliknya kuatkan diri untuk belajar bagaimana kuatkan stamina. Jika anda rasa bersalah, sampai bila – bila pun anda akan berada di tahap yang sama sahaja.

2. Fokus pada keseronokan dan kepuasan isteri anda
Ketika melakukan hubungan seks, anda alihkan fokus pada orgasm anda kepada kepuasan isteri anda. Peralihan fokus ini pasti akan membantu anda untuk tahan lebih lama di ranjang.

3. Bersenam
Sentiaa bersenam kerana senaman boleh meningkatkan keupayaan fizikal anda dan membuang fikiran negatif dari pemikiran. Badan dan minda yang sihat akan membantu anda untuk tahan lebih lama di ranjang.

4. Bertenang dan kawal pernafasan.
Kawal pernafasan anda supaya sentiasa tenang. Nafas yang tenang akan memberi anda tenaga tambahan ketika melakukan hubungan seks. Pelari marathon terhebat adalah pelari yang berupaya mengawal pernafasan supaya tenang ketika berlari.

 5.Tidur secukupnya
Tidur cukup tidak semestinya perlu ambil masa sehingga lapan jam sehari. Cukup sahaja tidur sehingga hilang mengantuk sudah memandai. Tidur yang cukup akan kurangkan tekanan di minda, seterusnya anda akan tahan lebih lama di ranjang.
Sumber

Tidak ada komentar:

Posting Komentar