Rabu, 26 September 2012

6 rahsia suami di bilik tidur.


Berikut adalah rahsia suami yang cuba disimpan tetapi dia juga ingin anda tahu supaya anda boleh gunakan ia untuk memuaskan mereka di ranjang.

1. Organ seks utama lelaki adalah mata.
Suami akan lebih terangsang apabila pandangan mata nafsunya di tunaikan. Jadi, anda boleh goda suami anda di ranjang dengan memakai pakaian seks dan sentiasa bergaya dalam keadaan seksi. Isteri tidak perlu takut dalam melakukan hal ini kerana sebenarnya situasi ini lebih elok dilakukan kerana mata lelaki/suami amat sensitif pada bentuk badan yang memberahikan. Oleh itu tidak hairanlah lelaki suka akan memandang wanita yang menampakkan susuk.


2. lelaki suka jika anda berkata lucah ketika berhubungan seks.
Lelaki/suami adalah makhluk yang suka akan kuasa. Jadi, apabila anda berkata nakal (lucah) ketka berhubungan seks, suami akan menganggap apa yang dia lakukan terhadap anda adalah berhasil dan secara tidak langsung dia juga akan lebih terangsang.

3. Lelaki suka jika anda memuji zakarnya.
Apabila anda memuji kehebatan zakar suami anda, suami anda akan lebh agresif dan terangsang. Pada segi batin dan seksual, lelaki amat membanggakan pada alat sulitnya itu. Oleh itu tidak hairanlah lelaki/suami akan cuba berusaha untuk memastikan zakarnya sentiasa sihat selain membentuknya ,menjadi besar dan panjang.

4.Tumpuan organ seks lelaki adalah di tangan, mulut dan zakarnya sahaja.
Jangan terlalu merangsang bahagan badan suami selain tangan, mulut dan zakar kerana dia pasti akan rasa kurang sensitifnya pada bahagiaan-bahagian tersebut. Perkara utama yang merangsang suami adalah suara isteri yang mengerang kegairahan dan manja. Oleh itu si isteri adalah silap jika hanya mendiamkan diri ketika hubungan seks dilakukan.

5.Lelaki adalah agresif dan ingin cepat datang inzal.
Menjadi lumrah lelaki untuk cepat rasa nikmat klimaks. Jadi, mereka akan berusaha untuk melajukan gerakan ketika bersetubuh. Untuk jadikan hubungan anda lebih nikmat, sentiasa ingatkan suami anda untuk memuaskan anda. Melalui ingatan ini, dia akan sedar dan akan lebih tenang ketika berhubungan.
Rahsia Suami keenam : lelaki kurang mahir baca kata hati seorang wanita

Jika anda hendakkan sesuatu, anda perlu berterus terang dengannya. Ini kerana lelaki/suami lebih cenderung memuaskan perbuatan mereka. Jika suami anda tanya ada soalan, jawablah dengan jujur kerana mereka memang tidak tahu. Lelaki lebih bersikap terus terang dalam setiap perkara termasuklah hubungan seks.
sumber

Tidak ada komentar:

Posting Komentar