Rabu, 26 September 2012

Rahsia Seks Isteri Yang Perlu Anda Tahu

 

Untuk panaskan lagi suasana hubungan seks, anda perlu tahu rahsia mengenai isteri anda di bawah.

Minda adalah organ seks terbesar wanita
Jika anda mahu merangsang isteri anda, anda mulakan dengan merangsang emosi dia. Isteri anda berkahwin dengan anda bukanlah kerana dia terpikat anda secara fizikal tetapi dia terpikat pada anda secara emosi. Jika anda berjaya merangsang emosinya untuk lebih mencintai anda, dia akan akan lebih terangsang apabila melakukan hubungan seks.

Seluruh tubuhnya boleh di rangsang
Bagi wanita, seluruh tubuh mereka adalah organ seks iaitu mereka boleh terangsang jika anda menyentuh mana – mana bahagian badan mereka ketika anda sedang melakukan hubungan seks. Namun, bagi setiap wanita pasti ada bahagian yang boleh memberi rangsangan tambahan apabila di sentuh.

Wanita sangat sukakan foreplay
Bagi wanita tiada beza hubungan persetubuhan dan foreplay. Mereka tidak kisah asalkan mereka datang inzal ketika harunginya. Oleh itu, suami perlu pastikan si isteri mendapat puncak klimaks terlebih dahulu walau apa cara pun atau langkah yang sepatutnya.

Wanita lebih suka anda menewaskan mereka dengan rabaan dan sentuhan yang penuh dengan kasih sayang dari zakar anda
Hubungan seks melibatkan keseluruhan aktiviti emosi dan fizikal. Isteri anda lebih suka jika anda tewaskan mereka melalui hubungan yang penuh dengan kasih sayang. Ramai suami silap menafsirkan kemahuan isteri. Seks bukanlah segalanya dan suami perlulah memahami situasi ini. Letakkan seks pada tempat kedua, dahulukan dengan penuh emosi dan kasih sayang.

Wanita suka jika anda mengawal hubungan kelamin
Wanita sangat suka jika anda beraksi dengan agresif ketika mengadakan hubungan seks. Walaupun mereka suka anda jadi ketua, mereka juga mahukan anda menerima respon yang mereka beri ketika hubungan seks berlangsung. Saling berbalas tindakan adalah perlu bagi penerimaan kedua-dua pihak.
Sumber

Tidak ada komentar:

Posting Komentar